اخبار ایران

لیگ ملت‌های والیبال| شکست شاگردان پیاتزا برابر آمریکا

به گزارش پایگاه خبری «صدای سما» ایران از ساعت ١٨:٣٠ امروز در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ٣ بر صفر مغلوب شد.

آمریکا در این مسابقه در سه ست و با نتایج 25-23، 25-20 و ٣١-٢٩ به برتری رسید.

بازیکنان تیم ملی ایران به مناسبت عاشورای حسینی و به یاد شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ بندهای مشکی که مزین به شعار “ای ایران” بود،  سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند.

شاگردان پیاتزا روز گذشته و در آغاز هفته دوم برابر فرانسه سه بر دو شکست خورده بودند و فردا جمعه از ساعت ١٨:٣٠ رودرروی ژاپن قرار می‌گیرند./ تسنیم

نوشته های مشابه